Rumah Untuk Dijual Di Bukit Katil-Fasa 1B,Bandar Melaka (TAMAN TUAH PERDANA)

MAAF PERUMAHAN INI TELAH SOLD OUT KESEMUANYA.

Salam...
Tahun lepas...saya ada buat entri tentang Rumah Untuk Dijual Di Bukit Katil, dan saya mendapat feedback yang tersangatlah memuaskan sehinggakan inbox saya penuh dengan pertanyaan untuk memiliki rumah dengan harga semurah RM115,800.. ( http://nurbayaplanner.blogspot.com/2011/03/rumah-untuk-dijual-di-melaka-taman-tuah.html) Tahniah kepada pembeli yang telah berjaya membeli rumah..dan tentunya rumah di Fasa 1A tersebut telah habis dijual..

Dan kini, syarikat pemaju perumahan di tempat saya bekerja, menawarkan Rumah Untuk Dijual Di Bukit Katil-Fasa 1B,Bandar Melaka (TAMAN TUAH PERDANA) yang merupakan kesinambungan pembangunan perumahan selepas FASA1A...Butirannya adalah seperti berikut:


TROPICANA (Bumiputera Unit)
3 Bilik Tidur + 2 Bilik Mandi + 2 Ruang Dapur
Luas Binaan Lebih Kurang: 1,126 kaki persegi
Harga dari: RM133,900





CASUARINA (Non-Bumiputera Unit)
3 Bilik Tidur + 2 Bilik Mandi + 2 Ruang Dapur
Luas Binaan Lebih Kurang: 1,126 kaki persegi
Harga dari: RM148,800



Deposit hanya: RM500 sahaja
Perjanjian jual beli hanya ditanggung oleh pemaju (Yuran Guaman, Yuran pendokumenan, Duti setem)
Dijangka siap: Disember 2013
Pegangan Tanah: Pajakan 99 tahun
Loan/ pinjaman: Boleh dinaikkan sehingga 95% (Maybank, HSBC, BSN, Cimb Bank, Hong Leong, Public Bank)

Berikut adalah spesifikasi untuk rumah tersebut;-
sorry kalau image xberapa clear..guna h/p...:)



PERHATIAN KEPADA YANG RAGU-RAGU DENGAN TAHAP PARAS AIR SUNGAI- DIULANGI:
1. Projek di Taman Tuah Perdana menyediakan sistem perparitan yang canggih lagi moden dengan kelulusan JPS
2. menyediakan OSD (Kolam takungn banjir) sebanyak 4 buah mengikut MASMA (Manual Saliran Mesra Alam) untuk memperlambatkan kadar alir air muka ke sungai utama dan seterusnya dapat mengelakkan banjir kilat berlaku
3. penyelenggaraan perparitan sungai mengikut jadual JPS
4. rezab perparitan disediakan
5. penambakan tanah yang tinggi serta melebihi dan mematuhi paras banjir yang diramalkan oleh JPS.
6. Penyediaan peralatan turapan turasan kelodak /sampah disepanjang parit untuk elak banjir kilat berlaku
7. kerja tapak / kajian tapak (site investigation) dilakukan secara berterusan sebelum merekabentuk dan memulakan kerja-kerja pembinaan.
8. Projek perumahan kami terancang dimana jalan dan sistem perparitan direkabentuk oleh Jurutera Bertauliah dan Berpengalaman serta diubahsuai mengikut alam sekitar (dijaga rapi)


Sila layari fanpage LCK Holdings di facebook untuk melihat status kerja tanah semasa.
Boleh hubungi melalui email saya: nurbaya746@gmail.com
terima kasih

Comments

  1. boleh bagi no.telefon? untuk bertanya lanjut..

    miza
    johor bahru/melaka
    0126080028

    ReplyDelete
  2. sila hubungi saya dengan segera
    0132319920 Nor Fadilah

    ReplyDelete
  3. ad no utk dihubungi utk perumahan tuah perdana

    ReplyDelete
  4. saya pun berminat dengn rumah tu..bleh bg no phone x

    ReplyDelete
  5. minta maaf pada yang dh msg di sini... kalau boleh berikan no tel dan nama penuh di emel saya supaya saya lebih cepat memberikan respon.. tahniah kepada yang telah berjaya mendapatkan rumah dan tqvm kepada yang telah memberikan kerjasama..

    ReplyDelete
  6. ada no. pemaju or dgn sapa saya boleh booking rmh tu?... ni email saya:

    iskandar_852005@yahoo.com
    017-650 2908 ( ISKANDAR YUSSOF )

    ReplyDelete
  7. Tolong bagi saya no orang yg perlu sy hubungi untuk pembelian dan pengurusan. MUHAMMAD NASRI. 0136910764. nasri.ibrahim@totaldunamic.com.my

    ReplyDelete
  8. Saya berminat sangat2... ada kosong lagi tak ? hubungi saya....

    azidabahri@yahoo.com
    017-6676441 / 019-7715825 ( Azida )

    ReplyDelete
  9. Akma-

    Adakah unit bumi yang masih available?
    Sy berminat....bagaimana caranya untuk sy booking dan beli..trima kasih

    ellowkema_bye@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. saya berminat.. masih ada kekosongan ker...?

    ni email saya

    one_cman@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. ada lagi x rumah ni??
    email sy salehasaufee89@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Sy brminat sgt ngn rumah ni n brcadang nk ada uma dlm taun ni gak...ni email sy sue_ying22@yahoo.com.no tel 0193786691.

    ReplyDelete
  13. ada lg x umh ne? email sy n_hafizudin@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. ada kosong lagi x?plz email sy meera_e1410@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  15. Salam, Ada projek perumahan baru yang masih kosong lagi x dr syarikat ni, saya berminat ingin membeli rumah..tk..
    011-1830-3744.t.k

    ReplyDelete
  16. tlg hubungi saya...
    0102187927 hafiz

    ReplyDelete
  17. ada lagi tak?? email saya uujang68@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. Salam puan.sy berminat blh cal sy dgn segera 0176150737

    ReplyDelete
  19. sila email saya mdgn lebih detail .. dgn kadar segera .. tq

    ReplyDelete
  20. Call saya 0126186490.linda.saya nk beli rumah

    ReplyDelete
  21. Call saya 0126186490.linda.saya nk beli rumah

    ReplyDelete
  22. main road jalan utama (Pengkalan Badak) tanah dia sama paras dengan bumbung rumah..tak banjir ke...7 kaki je tambak....tapi nak banjir tu jarang lah....

    ReplyDelete
  23. Assalam..ada lg x kekosongan? Ain 0172719629

    ReplyDelete
  24. masih ade lg x rumah ni... email ke sy... bani_9087@yahoo.com atau kol 014-5157440

    ReplyDelete
  25. Ade lg ke umah utk dijual?

    ReplyDelete
  26. Hubungi saya 0173170449 atau email gattogackt@yahoo.com

    ReplyDelete
  27. Sy berminat....hubungi sy 0193713907

    ReplyDelete
  28. Saya berminat untuk membeli lot non bumi.... sila hubungi saya dengan kadar segera. tq.... 017-7637016 / kohi_usm@yahoo.com

    ReplyDelete
  29. Saya berminat...tolong hubungi sy... Rosita..alamat emil : edet_cute@yahoo.com

    ReplyDelete
  30. SEHINGGA KINI (15 NOVEMBER 2013) RUMAH FASA 1 MASIH BELUM SIAP.APA CITER?

    ReplyDelete
  31. sy pembeli fasa 1....smpi hr nie (10 jun 2014) masih belum trima kunci....pelbagai alasan diterima. kecewa dgn pemaju...

    ReplyDelete
  32. sy dah beli rumah kat situ..n dah dpt kunci..sesiapa yg ingin myewa boleh call (azri-0138973763)

    ReplyDelete
  33. Nk jual tak?
    Saya nk beli rumah...urgent

    ReplyDelete

Post a Comment